wtorek, 26 kwietnia 2016

WIDOKI

WIOSNA TO ZDECYDOWANIE CZAS NA BIEGANIE :)

W którymś poście pisałam, że zaczynam chodzić na siłownię. Tak się wkręciłam, że kupienie karnetu mimo, iż oznaczało to brak  pieniędzy przez cały miesiąc, był dla mnie największą radością od kilku tygodni. I ten sam karnet leży sobie teraz w portfelu i czeka, aż przyjdzie zima. Mianowicie pogoda jest od czasu do czasu taka świetna, że aż szkoda mi dnia, żeby iść na siłownię. Zamiast tego wolę spędzić ten czas na dworze, może dlatego, że uwielbiam jak jest ciepło. Właśnie dlatego postanowiłam przerzucić się na bieganie na świeżym powietrzu, podobno też jest to zdrowsze. Polecam wszystkim, którzy lubią lato, świeże powietrze i ruch! Myślę, że jest to dobry sposób na zaoszczędzenie pieniędzy, wyrzeźbienie sylwetki i poczucie się po prostu dobrze :) ! Zachęcam też wszystkich którzy nie lubią za bardzo biegać, bo naprawdę przy ładnej pogodzie sprawia nam to o wiele więcej przyjemności. Wrzucam kilka zdjęć zrobionych właśnie podczas biegania. :) Dla takich widoków warto zacząć, naprawdę. A uwierzcie, że na żywo było jeszcze piękniej, a są retuszowane :).

Ostróda 








a to taki mały nowy zakup :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 millako , Blogger