czwartek, 28 lipca 2016

LE GLAMOUR

Dzień dobry!


U mnie troszeczkę się pozmieniało. Od października studia, teraz wspaniała praca. Polubiłam ją bardzo. Mianowicie sprzedaję perfumy marki LeGlamour. Zapraszam na stronę www.leglamour.pl . Możecie tam kupić perfumki przez internet. Cena to 12 zł. U mnie są 2 za 20 zł. :)  KAUFLAND OSTRÓDA ZAPRASZA :)) Dodam kilka zdjęć, a na nich m.in. puder za 9 zł (INGRID) i boooski matt na paznokcie + utrwalacz (GOLDEN ROSE). Dodatkowo lakier (GOLDEN ROSE), który bardzo szybko schnie. Zwykły lakier w połączeniu z tym utrwalaczem utrzymuje mi się już 3 dzień, gdzie normalnie kolory na moich paznokciach wytrzymują ok. 1 dzień.
POLECAM NAPRAWDĘ.

Do tego kilka zdjęć zrobionych przez mojego chłopaka.

Pozdrawiam serdecznie. :)

POSTAWIŁAM NA SIMPLE:

bluzka  SECOND HAND
spodenki  DIY
buty  NIKE
torebka  BERSHKA
okulary  RIVER ISLAND

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 millako , Blogger