niedziela, 7 sierpnia 2016

ULEWA

HEJ :)

Wracając z pracy w ogroomną ulewę zostałam przemoczona do suchej nitki ^^. 
Ostatnio piesek się ze mną przywitał w bardzo słodki sposób, mianowicie skoczył mi na noogi ^^. To było urocze. 

 Mam bardzo dużo książek do przeczytania i ciągle za mało czasu, aby do tego przysiąść. Chyba dzisiaj mi się uda :). Zrobię zdjęcia, co aktualnie czytam, może komuś przypadnie do gustu tytuł. Na chwilę obecną czytam "FURIE" E. Miles (ZAPOWIADA SIĘ CIEKAWIE), ale przyciągnęła moją uwagę Colleen Hoover. Jeszcze nie przeczytałam ani jednej książki jej autorstwa, ale zamierzam to zrobić i na pewno zdam relację ^^. 

A wczoraj sesja z bluzeczką za 2 zł. :) Wyhaczyłam ją ostatnio chodząc po second hand'ach z koleżanką, która podarowała mi taakie świetne kolczyki. Już są na moim instagramie :).


okulary RESERVED
naszyjnik H&M
koszulka SECOND HAND
sweterek H&M 
legginsy H&M ( za 30 zł :) )
buty H&M



jest tego sporo ale damy rade <thumbsup>


I jeszcze zapomniałam o najlepszym energetyku na świecie 😁



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz