środa, 7 września 2016

BIEDRONKOWE GADŻETY

W przedostatnim poście pisałam o kalendarzu z Biedronki na rok szkolny 2016/2017, dlatego też dodam zdjęcia, jak on wygląda.

 I uwaga, teraz w Biedronce są świetne organizery. Chodzi mi o takie pudełka na różne rzeczy. Można przechowywać w nich dokumenty, bieliznę, czy chociażby zestawy do robienia paznokci, albo mnóstwo innych rzeczy. Są w mega ślicznych, pastelowych kolorach: różowym i niebieskim, oraz białym. 

Teraz w promocji są także pachnące akcesoria, różnego rodzaju, od pryskanych po stojące, ale są chyba tylko dwa typy zapachów. Wszystkie zdjęcia będą pod tekstem.

I normalnie szok: w mojej starej, szkolnej bibliotece była książka Colleen Hoover "UGLY LOVE".  A tak się cieszę, ponieważ w żadnej innej bibliotece nie było książek tej autorki, a recenzje są naprawdę pozytywne (oprócz "NEVER, NEVER"). Zaczęłam czytać i naprawdę super się zapowiada. "NIEBEZPIECZNE KŁAMSTWA" B. Fitzpatrick również mnie zaintrygowały.
A Wy co czytacie? ;)

A zdjęcia dodam przeróżne. Od wyprawy do lasu, po pudełeczka z biedronki :).
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz