poniedziałek, 19 września 2016

POMYSŁ NA...

Wiem, że lato dobiega końca, ale w minionym tygodniu pogoda za oknem ogromnie dopisywała. Dlatego chcę wrzucić jeszcze jakąś letnią stylizację i dam Wam powspominać (na pewno) fantastyczne wakacje!

Postanowiłam również, że zacznę robić hybrydowe paznokcie. :) 

Chociaż długo nie mogłam zdecydować się, którą firmę wybrać: NEONAIL, czy SEMILAC.

Po długim namyśle mój wybór padł na markę Semilac, ze względu na większy wybór kolorów.
Biorąc pod uwagę te dwie marki, Neonail ma tańsze produkty i większą moc lampy. Kolory Semilaca jednak zwyciężyły, ale uwieżcie mi, że to nie był prosty i szybki wybór. :)

Chciałabym również trochę poszerzyć działalność i jak tylko uzbieram kolekcję lakierów, natychmiast zacznę robić paznokcie nie tylko sobie, ale też innym. Naprawdę sprawia mi to wielką radość, kiedy komuś podoba się moja praca. :)  

Już nie mogę doczekać się tego zestawu. Zamówiłam kolorki 033 PINK DOLL oraz 095 NIGHT IN VENICE. Oczywiście efekty mojej pierwszej współpracy z Semilac'em będą od razu na blogu. ;)

top BERSHKA
narzutka SECOND HAND
spodenki DIY  



2 komentarze:

  1. super stylizacja! bardzo ladny kolor bluzki:) no i Tobie bardzo pasuje ta fryzura, piknie :)

    OdpowiedzUsuń