piątek, 23 września 2016

AUTUMN

W sumie to chciałam wrzucić jakąś ciepłą, jesienną stylizację jako, iż jestem strasznym zmarźlakiem. 
Lecz zanim to zrobię postanowiłam sprecyzować swoje oczekiwania dotyczące tego sezonu i dlatego przejrzałam online kilka sieciówek. Z tego, co rzuciło mi się w oczy, BERSHKA ma całkiem spory wybór w swojej nowej kolekcji, oczywiście ukochany TOPSHOP, a co do reszty, to nawet nie patrzyłam. 
Nie sposób byłoby obejrzeć wszystkich stron z ubraniami w internecie, dlatego odpuszczę sobie i po prostu pochodzę po sklepach. Mam niski budżet, ze względu na otwieranie swojego biznesu, więc postanowiłam, że dokonam zakupu chyba tylko sweterka (wciąż nie mogę się zdecydować na fason), butów na zimę, no i oczywiście kapciuszków.

Dodatkowo pewnie pochodzę po second hand'ach i spróbuję wyhaczyć jakąś koszulę w kwiatki, bądź cieplutki sweterek zakładany przez głowę. :)

BTW te długie wieczory mają swoją dobrą stronę, gdyż można poczytać książkę, zrobić jesienne porządki i wyprzedaż szafy. 
Ja ostatnio zabrałam się do robienia sówek DIY. Jak uda mi się kilka, to pokażę efekty. :)

I OGROMNIE POLECAM "UGLY LOVE" Colleen Hoover. :))

A te rzeczy, które już niebawem powinny pojawić się w mojej szafie, wyobrażam sobie jakoś tak:) 
:


sweterki BERSHKA
buty SHEINSIDE
kapcie podobne znajdziecie na DeeZee
matowy błyszczyk GOLDEN ROSE
sweterki, koszula BERSHKA

4 komentarze:

  1. Mega jest ta czerwona bluza/sweter i ta szara�� dzieki temu postowi przypomniałam sobie żeby zaopatrzyć sie w pomadke z GR, dzieki!��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! :) ja osobiście jeszcze jej nie używałam, ale również zamierzam, teraz na zimę trzeba usta pielęgnować ! :)

      Usuń
  2. Zakochałam się w futrzanych klapkach. Świetna opcja do chodzenia po domu, jak i na miasto! Super blog :)
    talikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak! :) ja też właśnie <3 dziekuję bardzo :)

      Usuń