środa, 23 listopada 2016

CZAPECZKA BORDO

HEJKA :)

W którymś z postów pisałam o oldschoolowych czapkach z Bershki i Stradivariusa.

Lubię chodzić czasem po second handach. I wiecie co? Takową znalazłam. 
Szukałam spodni, a trafiła mi się mega czapeczka! Leżała sobie w pełnym gadżetów koszyku i naprawdę nie wiem, jakim cudem ją wypatrzyłam. W każdym razie jest niesamowita, i tylko za 1,36 zł. : )

Ja już przyzwyczaiłam się do studiów, pierwsze kolokwium zaliczone.

Stylizacja z koszulą kupioną w szmateksie, o której również ostatnio pisałam. Buty Converse, które szły mi z pewnej strony ok. 2 miesiące ( nie polecam ), spodenki kupione w Anglii, a czapka to jak wiecie ostatni łup :).

Życzę Wam miłego popołudnia!

A! Byłabym zapomniała. Siłownio, nadchodzę! :D
Zamierzam znów kupić sobie karnet :). Schudłam już 10 kg w przeciągu roku i zamierzam teraz wyrzeźbić sylwetkę i w końcu utrzymać wymarzoną figurę. Trzymajcie kciuki. :)

czapka, top, koszula SECOND HAND
spodnie NEW LOOK
buty CONVERSE









2 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Też lubię chodzić po second hand'ach. Co konkretnie studiujesz i jak się Tobie podobają studia? :) Przesyłam moc uścisków w tą niefajną pogodę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Second handy najlepsze :D Coś upolowałaś ostatnio? :) Studiuję pedagogikę szkolną z animacją kulturalną :). Z początku chciałam zrezygnować, ale teraz jest już spoko :) Dziękuję i również ściskam mocno :)

      Usuń

Copyright © 2016 millako , Blogger