poniedziałek, 27 lutego 2017

" 6 lat "

Jak może zauważyliście, jestem książkowym freekiem.
Jak tylko zobaczę bibliotekę i wszystkie te cudowne pozycje, które są na półkach, od razu dostaję gorączki.

Dlatego też mam dla Was kolejne tytuły, z którymi moim zdaniem warto się zapoznać.

Pierwszą książkę: "Miłość i wolność - istota człowieka: holistyczna perspektywa antropologii filozoficznej" Haliny Romanowskiej - Łakomy, zobaczyłam w bibliotece uniwersyteckiej. 
Jak sama nazwa wskazuje, jest to filozoficzna rozprawa o człowieku. 
Więcej Wam niestety nie powiem, ponieważ dopiero zaczęłam ją czytać, ale od razu spodobał mi się spis treści, który wygląda następująco:




O drugiej książce opowiem Wam niebawem, kiedy ją przeczytam, ale jej tytuł brzmi: 
"Aleja Chanel No 5" autorstwa Danieli Farnese. Zachęcający, nieprawdaż?
Kupiłam ją za 5 zł, w dziale z Darami Czytelników.

Przedstawiam Wam zdjęcia z sobotniej sesji, kiedy słoneczko pięknie świeciło i aż trudno było się oprzeć wyjściu na powietrze.









6 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie ! bluzeczka ma przepiękny kolorek ! :*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/02/idealny-paszcz-dla-kobiety-figura.html

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne połączenie boyfirendów z luźną koszulką i kapeluszem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Filozoficzna rozprawa o człowieku? Sounds great :D Muszę przeczytać

    Mój blog - soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń