niedziela, 5 lutego 2017

PARTIA nr 2

HEJ :))
Pamiętacie może, jak jeszcze na początku mojej przygody z pedagogiką pisałam, że jest ciężko i nie radzę sobie z nauką? 
Otóż: zaliczyłam wszystko w pierwszych terminach :D.
Co więcej: nie uczyłam się na bieżąco (niestety), na wykłady też chodziłam w kratkę.

Nieprzespane noce, serce niemal wychodziło mi z piersi od zbyt dużej ilości energetyków. 
Ale dałam radę.

Tymczasem, moje kolejne postanowienie noworoczne, to zacząć uczyć się od letniego semestru
NA BIEŻĄCO!

Myślę, że tylko to jest gwarancją, aby nasza wiedza została z nami na dłużej.
Kochani, życzcie powodzenia! :)





bransoletki :  ROSSMANN
szal:  H&M
spodnie:  SH
buty:  CONVERSE

16 komentarzy:

  1. Dasz rade Klaudia!!wierze w Ciebie!!a zdjęcia śliczne😁😗

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjeica! Powodzenia w nauce ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zaliczeń w pierwszych terminach ja też mam to już za sobą! :) Piękne zdjęcia :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw , super wygladasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Studentka administracji gratuluje studentce pedagogiki! :D
    Mam identyczne postanowienie. Wszyscy mówią, że studia to czas lenistwa..po ilości materiału, który musiałam przyswoić stwierdzam, że ten stereotyp nie pokrywa się z rzeczywistością. Trzymam kciuki za semestr letni! :)

    Zapraszam do siebie. Pierwsza recenzja już niebawem.
    http://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i również gratuluję. :)
      Obserwuję już też i nie mogę doczekać się kolejnego posta :).

      Usuń
  6. śliczny ten sweterek :) uwielbiam takie wzory :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 millako , Blogger